FANDOM

Klaudia, Księżniczka Francji - jest córką Katarzyny Medycejskiej i Henryka II, młodszą siostra Franciszka i Elżbiety, starszą siostra Karola, Henryka III i bliźniaczek, Emone i Henrietta. Katarzyna odesłała Klaudię, ze względu na jej lekkomyślność i niewłaściwe zachowanie, później wraca, powodując problemy na Dworze Francuskim. Okazała się być uciążliwa dla matki i nie zrobiła dobrego wrażenia ze względu na zazdrość, którą wywołała u niej Kenna, ponieważ jest żoną Sebastiana, a ona mieli stosunki seksualne w przeszłości.

Jej rolę odgrywa Rose Williams.

Wczesne lata życia Edytuj

Podczas jej dzieciństwa, Klaudia była bardzo zazdrosna o bliźniaczki Emone i Henrietta. Niania poinformowała Katarzynę że Klaudia patrzyła na bliźniaczki z nienawiścią i szczypała je. To nie podobało się Królowej. Pytała czy oskarżenie jest prawdziwe. Klaudia tłumaczyła się, że robiła to, ponieważ zawsze niszczyły rzeczy dla niej. Później Katarzyna uwierzyła, że Klaudia udusiła bliźniaczki, ponieważ rodzice nie poświęcali tyle uwagi jej, co im. Wspominała, że miała przeszłość seksualną z Bashem.

Osobowość Edytuj

Klaudia jest piękną i atrakcyjną dziewczyną. Zawsze dostaje to, czego chce. Nie stroni od alkoholu, zabaw i mężczyzn, co denerwuje jej matkę. Klaudia jest lekkomyślna i nieprzewidywalna.

Sezony Edytuj

Klaudia przybywa na Dwór Francuski w drugim sezonie, co nie podoba się jej matce. Mimo wszystko wita się z wszystkimi i obiecuje dobrze się zachowywać. Jednakże tego samego dnia zostaje przyłapana przez Katarzynę w łóżku z księdzem, który ją przywiózł. Matka grozi jej, że ją odeśle. Później Klaudia wspomina Bashowi ich relacje seksualne, kiedy zapewniała go, że Król nie jest jego ojcem. Matka aranżuje małżeństwo Klaudii z Hrabią Bawarskim, jednak Watykan musi sprawdzić jej cnotę, co jest bardzo niekomfortowe. Klaudii nie podoba się to małżeństwo, ale jest to jedyny sposób, aby ród Walezjuszy przetrwał. Tego wieczoru jednak Księżniczka nie zbliża się do Hrabiego, ponadto siada na kolanach Narcisse'owi i zaczyna z nim flirtować. Później jest zaręczona z Louisem Condé , żeby złagodzić wojnę między wyznaniami. Katarzyna wielokrotnie chciała odesłać córkę z zamku, proponując jej pieniądze i zapewnienia, że pójdzie gdziekolwiek chce. Klaudia jednak wybrała życie na zamku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki