FANDOM

Strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika Marieqeen

Lady Kenna de Poitiers - była jedną z Dam Dworu i najlepszą przyjaciółką Marii, wraz z Greer, Lolą i Aylee. Zdecydowała się opuścić pozycję Damy Dworu na rzecz bycia kochanką króla. Jest żoną Sebastiana. Nadal jest bardzo dobrą przyjaciółką Marii.

Kenna rozpoczęła poszukiwania męża po ślubie Marii. Henryk przyprowadzał co tydzień jednego kandydata w zamian ma seks z nim, dopóki nie stała się jego kochanką. Po tym jak Henryk oszalał, zmusił ją do małżeństwa z Bashem. Zaczęła dogadywać się z Bashem i towarzyszyć mu, gdyż była przerażona zachowaniem i stanem króla. Ich związek stał się silniejszy, aż wkrótce zakochali się w sobie. Później Kenna stała się opiekunka Pascala. Wkrótce zaczęła kochać chłopca jak własnego syna, jednak Czarna Plaga spowodowała jego śmierć.

Jej rolę odgrywa Caitlin Stasey.

Wczesne lata życia Edytuj

Kenna pochodzi z Titlement, chociaż urodziła się i wychowała w Szkocji. Została wysłana na Dwór Francuski z Marią, by zostać jej Damą Dworu.

Relacje Edytuj

Sebastian de Poitiers

KennaxBash.png

Ich związek rozpoczął się od małżeństwa zaaranżowanego przez Króla. Byli w szoku i bardzo niezadowoleni z tego wydarzenia. Wcześniej nie przepadali za sobą nawzajem, jednak z czasem ich relacje ocieplają się, Bash zaczyna chronić Kennę przed szalonym ojcem. Podczas poznawania siebie nawzajem, zaczynają co raz bardziej dbać o siebie. Swoją miłość zadeklarowali w finale pierwszego sezonu. Podczas drugiego sezonu, ich związek wzrósł w sile po stracie Pascala. Zmienia się to jednak po przybyciu na Dwór Francuski Króla Nawarry Antoniego, który zaczyna adorować Kennę. Z czasem Sebastian dowiaduje się, że Kenna chciała go opuścić na rzecz bycia Królową Nawarry. Dziewczyna mówi, że nie może zaoferować jej niczego więcej, przez to ich związek rozpada się, jednak nadal pozostają małżeństwem.

Henryk II

Tumblr myyb26czL51sgkh7xo5 250.gif

Kenna była kochanką Henryka. Zaczęli fizyczną relację i mimo ostrzeżeń ze strony przyjaciółek, Kenna nadal była z Henrykiem. Kiedy Król uprawiał seks w trójkącie, udusił jedną dziewczynę. Potem Kenna była przestraszona stanem Henryka i nie chciała dłużej z nim przebywać. On obiecał znaleźć jej kandydata na męża, wybrał Sebastiana. Po ich ślubie Henryk nadal próbował spać z Kenną.

Maria Stuart

Reign-2-5.jpg

Maria jest przyjaciółką z dzieciństwa Kenny. Po pewnym czasie życia na Dworze Francuskim, Maria i Kenna kłócą się, gdy Katarzyna ujawniła, że Kenna spała z królem i pragnie zostać jego oficjalną kochanką. Maria chciała ochronić Kennę przed angażowaniem się w rodzinę królewską znając niebezpieczeństwo. Kenna jest najbardziej świadoma swojej urody i najsprawniej wykorzystuje to, do tego, czego chce mimo, że jest lojalna w stosunku do Marii.

Ciekawostki Edytuj

  • Historycznie, Maria I Stuart nigdy nie miała Damy Dworu imieniem Kenna, wszystkie jej damy nosiły imię Maria.
  • Jest pierwszą osobą, która dowiedziała się o ciąży Loli.
  • Tak jak Adelaide Kane, Caitlin grająca Kennę jest australijką.
  • Grala w tej samej produkcji co Adelaide, w dramacie australijskim Neighbours.
  • Straciła swoje dziewictwo z Królem Henrykiem II.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki